Wednesday 22 December 2010

update..



terlalu banyak yang aku update..sampai aku sendiri dah pening.. entah cantik ke tidak..apapun sekarang ni warna dah berwajah baru..dah ada bird yang menemani warna..lepas ini tiada kesunyian lagi si warna.. tiada lagi kegelapan yang warna rasakan..cuma maaflah pada warna.. diriku masih lemah dalam mengendalikan kamu..diriku masih lemah untuk memahami dirimu sepenuhnya..tapi aku harapkan semuanya fahami.. huhuhu..
inilah dia warnaku yang baru..warna ku yang tiada lagi kegelapan (walaupun masih ada yang gelap..kalau nak dibandingkan dengan yang dulu lagilah..hambar saja warna..) tapi kini.. ada perubahan lah juga.. aku memberanikan diri dalam mengubahkannya.. aku ni bukanlah seorang yang pandai dalam mencari background yang cantik macam orang lain..tapi bagi ini sudah cukup.. yang penting isi dalamnya..apa yang di isinya..betul kan??huhuhu.. apapun i love warna so much.. awaklah tempatku..

No comments: