Friday 17 December 2010

bLog AkU

Finally..
aku dapat tukar lagu yang aku minat sangat-sangat..
instrument lagu dia begitu syahdu..
tenang saja bila mendengarnya..
lagipun lirik lagu ini terlalu luas maknanya..
aku cukup seronok bila dapat laman web tu..
tulah kena rajin explore blog orang juga ni..
baru kita buleh dapat laman-laman yang berkaitan..
aku ucapkan thanks pada yang rajin follow aku..
sebab dari situ aku juga dapat melihat korang up to date blog korang..
melihat kreativiti korang..
aku sebenarnya jelez korang dapat mewarnai blog korang dengan begitu kreatif..aku cukup suka sekali..
tapi pada aku..
aku tak pandai untuk menceriakan blog aku.
kerana aku lebih senang dengan keserderhanaan dan simple..
dalam apapun aku lebih suka benda yang simple..
jadi dalam blog aku (warna-warni) juga aku lakukan begitu juga..
tak pandai untuk aku memilih background blog aku..
cukuplah dengan warna hitam kerana dengan warna hitam ni aku dapat menceriakan blog aku dengan warna yang macam..
seperti juga warna putih..
pada aku, aku lebih tumpu pada warna hitam..warna yang gelap..
apapun sekarang aku rasa sudah cukup apa yang ada pada blog aku..
yang penting isi dalamnya..
yang pasti aku cukup ceria hari nie..


p/s:you raise me up , so i can stand on mountain

No comments: