Friday 24 December 2010

so excited

im really miss you lol.. a lot..
hari ni semua kerja tak jadi.. yelah aku asyik mengadap warna nie.. eh bukan ngadap warna je tau.. warna ko jangan perasa tau.. aku hari explore blog orang aku follow blog orang..macam apa tah hari aku.. terlampau excited.. sampai aku bersunguh-sungguh mencari blog kawan-kawan aku.. aku pun tak tahulah kenapa dengan aku ni.. terlampau excited.. aku kalau boleh nak kawan-kawan lama aku hubungi aku..yelah aku rindu sangat-sangat.. bila dah dewasa ni baru tahu nak rindu.. before tak tahu pun erti rindu kan..hahha.. perasan betul aku nie.. ^_^

paling aku gembira dan terlampau excited aku jumpa blog kawan lama aku sorang nie.. walaupun blog dia jarang update tapi bila aku dapat jumpa blog dia.. aku teruja.. hahahha.. dah macam jumpa beyonce tau.. hahhaa.. macamlah aku ni pernah jumpa beyonce.. eja nama pun entah betul ke tidak.. tapi tak kisah yang aku nak story ni aku gembira coz aku jumpa juga blog dia.. watch out friend.. aku akan follow blog ko.. hati-hati tau... ko perasan ke tidak lantak ko la.. ko nak follow aku ke tak suka hati.. sebab aku tahu warna aku ni selalu update bila aku depan laptop.. hahaha.. since ko menghilang tanpa berita.. aku tak pernah nak cari ko.. tapi entah kenapa hujung-hujung tahun ni aku gatal mencari ko.. aku tahu ko takkan dapat jumpa aku lagi.. sebab aku dah tak duduk rumah lama lagi.. bye..bye.. huhuhu.. ko duduk sana diam-diam tau... ko tahu tak aku sebenarnya rindu sangat nak hang out dengan ko.. tapi aku tahu ko sekarang duduk jauh.. jauhlah sangat still ada kat bumikan.. tapi tak pela..^_^

ko tau tak kawan.. kalau aku dapat jumpa ko..nak aku belasah ko..macam waktu kita kecik-kecik dulu.. ko ingat lagi tak?? mesti ko ingat punya sebab ko juga yang selalu story kat aku..padahal aku dah lupa.. seronok waktu kan..zaman muda-muda dulu..but since aku pindah tu.. aku tak pernah tahu tentang diri ko.. apatah lagi diari hidup ko.. bukan aku tak nak cari ko kat facebook or myspace.. tapi sebab waktu tu aku tak cukup bersedia.. sebenarnya sampai sekarang pun.. kalau ko nak jadi kawan aku kat facebook ke add lah.. tu pun kalau lepas.. sebab aku punya facebo0k terkawal rapi tau.. jangan jelez tau kawan..^_^

hari ni aku nak story pasal ko je tau.. sebab aku tahu.. bila aku tengah excited.. aku akan type panjang-panjang.. eh, nanti kalau ko terbaca ni.. kira nasib ko je lah.. hahaha.. aku dedicated post yang ini untuk ko tau..walaupun bukan hari atau esok.. lambat laun ko baca juga warna aku yang comey nie.. macam aku kan comey nya.. aku tahu nak kata kat aku yang aku sekarang nie makin comey.. sejak kita tak berjumpa dan bersua.. alah aku tak kisah pun ko nak kata sebab memang dari dulu perangai ko suka kutuk aku.. ahhaha.. aku rindukan saat tulah.. aku tak nak cari ko kat mana-mana laman sosial..cukuplah aku jumpa blog ko.. pandai ko yer.. aku sendiri tak sangkat tu blog ko.. tapi tengok gaya memang ko.. jadi aku tak salah.. memang betul ko.. ko apa ceritalah sekarang.. nak tengok ko update blog memang haramlah.. sebab aku etngok last ko update pun tah berapa bulan lepas.. aku tengok ko dah lama ada akaun blog tu.. tapi kenapa isi sikit yer.. ko dah buang yang lama-lama yer.. dulu penah juga aku follow.. tapi tetiba aku jadi lost memory.. lupa segalanya tentang.. padahal aku malas dah nak fikir tentang..^_^

kawan..bila rumah ko nak buat kenduri kahwin ke..kenduri doa selamat ker..apa-apa jela.. asalkan kenduri.. jangan lupa invite aku tau.. sebab kalau boleh aku nak jadi tetamu VVIP kat rumah ko tu.. boleh tak??hahaha.. kadang-kadang aku ada juga datang ke taman nak kata aku lalu depan rumah ko memang jaranglah.. sebab aku datang sana just nak dinner jer.. bukan aku nak tengok dan adap rumah ko hari-hari.. waktu aku duduk rumah aku bolehla..kalau aku bosan.. aku lalu rumah ko.. lalu jelah sebab tak kuasa aku nak singgah rumah ko... sebab bukan ko nak jumpa aku lagikan.. yelah aku sedar siapa aku nie...(humble pula aku sekarang..)^_^

kawan... umur kita dah makin tuakan..ada ko sedar?? ke ko tak sedar-sedar??? yelah birthday kitakan dibulan yang sama.. jangan ko tak sedar juga dahlah.. ke ko dah lupakan birthday aku?? takkanlah kan... sebab warna aku ni tu terang-terang ada tulis birhtday aku tau...lagipun aku masih simpan lagi present yang ko bagi.. semua presentlah yang ko bagi.. aku suka sangat kat present yang ko bagi tu.. sebab ko bagi dengan warna kegemaran aku.. ala time tu semuanya ko ingat tentang betul tak?? sekarang ada ko ingat tentang aku?? mesti takde punya.. hahahha.. tapi lau ko ingat bagus jugakan.. suka aku tau.. tapikan dulu ada ker aku bagi ko hadiah?? aku dah lupalah.. ada kot aku bagi kat ko.. tapi apa yer aku pernah bagi kat ko?? betul tau aku lost memory dah sekarang nie.. kalau ko tanya apa yang berlaku dalam 3thn lepas aku memang tak ingat yang aku ingat hari-hari aku sakitkan hati ko..aku ingatlah yang tu.. sampai sekarang aku tak boleh lupakan tau macam reaksi ko pada aku bila aku cakap macam tu.. tapi lagi sedih aku sebenarnya aku.. tapi aku boleh buat.. semua tu ketentuan..^_^

kawan..eh tak silap aku kan.. awal-awal tahun hari tu adakan kita terserempak?eh ada ker?? entah kenapalah aku langsung tak ingat pun pasal ko ni.. apa yang aku ingat pasal ko yer.. serius aku kata ni tau.. aku langsung tak ingat pasal ko dah.. sejak aku dah buang ko.. boleh tak aku nak ambil ko balik.. agak-agak elok lagi tak?? ke dah kena recyle je ni.. kalau perlu recyle aku cari tempat recyle je..eh kawan banyak tak aku dah story pasal ko.. bila lagi kita dapat gosip-gosip lagi nie.. satu perkara tau aku tak suka dengan ko.. tahu apa??? ko dulu suka moody dengan aku.. tapi sebenarnya aku lagi kuat moody dengan ko.. sebab aku saja nak cari perhatian dari ko.. kata waktu tu kawan baikkan.. kita kenal dah dari kecikkan.. ko pun pernah lepak rumah aku.. waktu aku tengok ko macam malu-malu bila lepak rumah aku.. yelah aku tahu rumah aku biasa jer.. tapi kalau pergi rumah baru aku ni.. sure ko excited kot.. sebab rumah aku sekarang lebih selesa.. aku dah rasa macam aku tengah vacation tau.. padahal duduk rumah sendiri.. ko nak tak datang rumah aku?? sekarang ni tak boleh datanglah sebab rumah aku tengah proses besar.. kalau ko nak datang datang time rumah aku dah comel yer..^_^



aku banyak perkara nak story dekat ko.. yelah dulukan kita suka gosip-gosip ni.. ko pun layan je bila aku dah start gosip-gosip nie.. aku dapat rasakan suatu hari nanti kita pasti jumpakan.. dalam keadaan apa aku pun tak tahu.. kalau ada jodoh tok kita bertemu adalah.. asalkan ko ada kat rumah ko tu baguslah.. senang aku nak cari ko.. ko tak payah cari aku.. buat semak kepala ko nak cari aku kan.. ko duduk diam-diam je tau.. oklah kawan aku rasa setakat ni saja..dah panjang ko tahu tak aku tulis ni.. khas aku tujukan pada ko.. rasa-rasa ada award tak untuk aku nie?? aku nak yer.. huhuhu..bye my beloved old friend.. i can't speak very well as u can.. but i try to be like you as i can.. i will never give up try and try.. just be the best like you friend.. im so excited when i meet you friend.. no word can be explain.. ^_^

No comments: