Wednesday 22 December 2010

pemberian

minggu lepaskan..
minggu last jumpa kakak-kakak dan abang-abang FDM (furniture design and making)
masih terasa rindu dekat mereka semua..
apa yang aku nak story ni..
sehari selepas diaorang present product diaorang..
semuanya datang lagi ke tempat aku praktikal..(kecuali kak ina a.k.a kak miow..dah balik dulu..)
sehari juga mereka bersama..
ikutkan perancangan diaorang..diaorang nak pergi picnic weekend baru ni..
tapi tak jadi..tapi aku seronok dan best sepanjang bersama diaorang..
semuanya spoting dan cool..
before balik tu.. kak linda bagi present dekat aku..
ala mungkin kebetulan tu kot..
dia dapat hadiah tu dari kenduri kahwin anak ayah angkat dia..
so mungkin dia tak nak bawa balik ke rumah dia..
kak linda bagi pada aku..
cantik jugak present tu..
color ungu tau...
apapun thanks so much dekat kak linda sebab bagi..
saya hargai sangat..(eh napa jadi saya nie..)
hope suatu hari nanti aku dapat jumpa atau terserempak dengan mereka..
furniture u all semua memang the bestlah...
dan tahniah juga dekat kat kak ainun sebab dapat hadiah utama rm500..
kayalah kak ainun..dahlah dapat duit menang ditambah juga dengan duit elaun..
memang sakan kak ainun..memang semua dah agak kak ainun yag akan menang..



jom kita berlayar baiti...huhuhu..
dan pada kak tiqa... kak bida... kak ina.. kak linda.. abg hishe... abg ami.. dan abg lap...
design korang pun semuanya terbaik..aku suka tengok kesungguhan korang dalam membuatnya..
pasti lepas ni korang keluar akan menjadi designer yang berjaya dan berkerjaya..
huhuhu..
pada abg lap..kak tiqa.. dan kak bida.. hope rancangan korang untuk buka syarikat bersama..
akan terlaksana suatu hari nanti..
pada kak ainun plak..hope impian akak nak jadi international designer akan menjadi kenyataan.. begitu juga dengan yang lain...korang semua punyai cita-cita yang tinggi dalam menghasilkan design furniture yang terbaik dalam industri furniture di malaysia..
majulah design untuk negara..hahahhaa...

pada baiti pulak..semoga dapat bersabar di sini selama 4bulan tanpa ku lagi.. ala nanti akan da kemasukan baru FDM, TPF dan PMD.. mungkinlah.. aku pun tak tahu.. sabar sahajalah yer baiti sayang...muah..~

No comments: