Saturday 25 December 2010

Broadband


hari ni aku online dengan broadband yang kadang kala macam kura-kura mencari spek mata yang hilang..kadang-kadang pulak macam chipmore yang bertukar menjadi merah..memang redha gunakan broadband nie.. broadband ni atas nama aku tapi yang guna sebelum abang aku dan sekarang ni abah pula yang pegang..tak tahu nak sampai kat tangan aku bila lah tu kan.. berdoa jelah.. lagipun bagsu aku tak pegang sebab aku ni kalau dah ada internet selalu..mulalah mengadap 24jam tanpa henti tanpa jemu.. sebab memang aku tak pernah jemu dengan laptop kesayangan aku nie.. kihkih... pakwe 1st akulah katakan..paling setia dengan aku.. aku ni je yang kekadang setia dan kekadang curang..mana tak curang ada laptop orang lain yang ada internet aku abaikan laptop aku yang bernama jinggo nie lah. kekadang merajuk juga dengan aku nie.. tahu tak macam ne dia merajuk.. dia merajuk dengan running lambat macam badak pemalas.. sakit hati je tau.. tapi tulah jinggo.. kalau dia gtahu aku sayang dia.. laju je dia bergerak.. huhu.. jinggo ni da perasaan tau.. kalau korang tak percayakan cuba korang sayangi barang-barang atau harta pusaka korang..jaga baik-baik..mesti punya korang dapat rasakan.. ah, sudah..start giler aku nie..hahaha.. suka sangat aku ni nak merepek.. payahlah kalau dah pndai nak merepek ni tau.. kegilaan merepek mula terserlah..hahaha.. aku perlukan bantuan ni..

No comments: