Saturday 25 December 2010

Taylor swift


Dalam minggu ni dah 3lagu aku tukar.. sekarang ni entah kenapa aku suka pulak dengan lagu taylor Swift.. Bila kita baca lirik dia, rasakan seperti kita yang rasakan keadaan itu.. lirik dia tu umpama life sebenar yang dialami dalam kehidupan especially love la.. sebab banyak lagu Taylor Swift ni more pada love.. mungkin dia ni meluahkan rasa hati dia kedalam lagu.. Suara dia pun boleh tahan sedap.. lagi pun aku suka style lagu yang di bawakannya.. lagunya berentakkan country.. nampak lebih enjoy bila kita mendengarnya.. sukanya aku.. huhu.. semalam pula secara tidak sengaja aku sempat tengok Taylor Swift kat rancangan Oprah..rancangan dekat Channel DIVA(702)...Taylor Swift bagi gitar kesayangan dia kepada peminat fanatik dia..budak lagi pun yang minat sangat dengan Taylor tu..itulah kalau dah terlampau fanatik dengan artis memang macam tu..

Tapi satu yang aku pelikkan tentang artis Malaysia,until now tak ada artis Malaysia yang mampu mencipta style sendiri.. aku bukan nak mengutuk artis Malaysia.. maaflah.. kekadang aku sedih tengok artis Malaysia.. kenapa perlu meniru artis luar?? sering kali di katakan meniru style artis indon.. aku pun tak tahu sampai bila akan jadi macam nie.. aku harapkan artis malaysia mampu membawakan style yang tersendiri suatu hari nanti.. apapun aku sokong artis malaysia yang cuba untuk mencari style tersendiri tanpa meniru gaya dari luar.. kita patut jadi diri sendiri..


comelkan Taylor Swift nie..rambut dia tu yang mahal..suka tengok..

Eh, pandai pula aku cerita pasal muzik-muzik nie yer..aku bukan tahu sangat pun.. cuma adalah ikut pekembangan artis nie..huhu.. kuat gosip aku juga ni yer..hahaha.. kelakar pula dengan aku nie..apalah aku nie..huhu..mula mengarut dah aku nie..

No comments: