Tuesday 14 December 2010

result aku


maaflah lambat aku update blog aku..kali ini aku nak story tentang result aku.. alhamdulilah result aku amat memuaskan walaupun masih ada yg C+... tapi syukur semuanya lulus..aku rasa bersyukur sangat..pointer CGPA aku semakin meningkat..Insyallah aku akan tamat dengan pointer yang cantik..tinggal 1semester je tinggal untuk aku tamatkan diploma.. sekarang ni pun aku tengah praktikal..kira dah start belajar tok khusus semester 6..cepatkan..hehhe..rasa macam sekejap je belajar diploma..lepas ni aku nak sambung kos apa pulak untuk degree yer..masih dalam memikirkan.. patutkah aku teruskan kos aku ni aku atau aku tukar pada kos yg aku minat dari dulu..semuanya bermain difikiran aku,..aku harus buat pilihan yang tepat supaya aku tak tersalah pilih untu masa akan datang..sekarang ni kena fikir apa yang aku minat..pointer aku dah cukup untuk aku continue degree..aku yakin tu..cukup aku tak boleh terlalu berharap takut aku akan kecewa macam dulu..tak buleh jadi tau...


No comments: