Tuesday 21 December 2010

rindu sama kamooo

setelah hampir sebulan praktikal baru aku jumpa teman-teman sekelas aku..tu pun tak cukup sebab ada yang duduk dengan kakaknya.. bila dengar cerita diaorang mereka hari-hari ada kerja.. baguslah bila hari-hari ada kerja sedangkan aku nie.. dah macam datang tunjuk muka sahaja.. apalah aku nak present time kat u nanti?? hai.. doa-doa sajalah aku bisa habiskan praktikal aku dengan hati yang lapang..huhuhu..

sebenarnya kalau rumah aku tu tidak dalam penambahan..pasti aku dah ajak kawan-kawan aku datang rumah..bukan senang diaorang duduk selangor dalam tempoh sebulan macam nie.. kawan-kawan ni semuanya orang jauh.. tapi apakan daya rumah aku tu.. aku minta maaf pada teman-teman aku yer.. tapi kalau buleh aku nak sangat bawak korang jalan-jalan kat banting nie.. ke morib ker.. tau korang tak pernah pergi lagikan.. praktikal dah nak habis pun kan.. rasa macam sekejap pulak praktikal..kihkih.. apa aku merepk dah nie.. tadi kata dah bosan.. ni kata lain pula.. apa cerita nie.. ahhaha.. dasar talam dua muka betul aku ni kan.. kihkih..dahla.. malas nak cerita lagi..huhuhu

p/s:padahal dah kosong idea nie..dah cube perah ni..tak keluar juga..sorilah yer..

No comments: