Wednesday 2 February 2011

this memont miss you

waktu ni baru terasa rindu sangat-sangat..
terlampau rindu tau...
bila dah jauh..
baru rasa rindu yang teramat sangat..
bila dekat buat tak tahu jer..
apalah nak jadi dengan aku nie..
hargailah bila ada depan mata tu..
apa lagi..
tuntutlah..
hihihi..
bila dah dekat..
aku nak tuntut hadiah..
tak minta lebih pun..
sedikit sudah memandai..
sudah cukup buat aku gembira..
hanya ingin bersama...
seketika pun jadilah..
bukan lebih yang aku minta..
aku tahu dapat ditunaikan..
menjadi insan yang tak pernah lupa..
cukup bahagia..
teramat bahagia..
sampai suatu ketika kita pasti jumpa kembali..
akan aku nantikan saat itu..
ingat..
tidak lebih aku meminta..
hanya secebis sahaja..
buat aku terus bersemangat untuk meneruskan perjuangan aku..
terima kasih banyak..
aku ucapkan padamu..

No comments: