Saturday 5 February 2011

akU LeGa SeKarAnG

hari ini dapat juga aku menghirup udara segar..
segar ker ?
bolehla kata segar..
Nak di bandingkan dengan Kuala Lumpur..
Segar lagi tempat aku duduk ni..
sayang nak tinggal tempat ni jika fikirkan balik..
huhuhu..
tempat yang tenang..
tiada kesesakan..
kurang jam macam Kat KL tu...
tiap malam asyik dengar bunyi cengkerik..
macam duduk rumah sendiri..
duduk rumah sendiri lagi best..
duduk sebelah sungai..
dapat tengok burung-burung yang berhijrah singgah dekat tepi sungai..
dah macam kawasan rekreasi perumahan yang aku duduk..
seronok..
huhuhu..
apa yang aku katakan lega nie..
sebab aku dapat keluar dari tempat yang terperap je kat sini..
akhirnya setelah 4hari bertapa..
keluar juga...
bangga betul dapat keluar nie..
lagipun dah start tak sunyi..
mula ramai orang yang datang semula..
tapi ahli bilik aku masih tak balik-balik lagi...
tak puas cuti lagilah tu..
tak apalah..
tak ada kerja bolehla cuti lama-lama..
huhuhu..aku juga duduk cini..
takpe..
aku sabar..

No comments: