Friday 25 February 2011

dapat 8 atau lapan atau eight atau...(yang seumpamanya..)

lepas kelas dr.jam dengan cepatnya aku dan ct pergi ke kilang memulakan projek kami yang telah agak lama kami tinggalkan.. dan dengan bangga kami dapat menyiapkan 8.. apa yang 8 tu kan.. haaa... ni dia.. particleboard.. kami dapat menyiapkan sehingga jam 12.25.. kami dapat hasilkan sebanyak 8board.. kalau tak kerana particle dah habis, sudah pasti kami dapat menyiapkan sample 2.0mm.. huhuhu.. apa lagi next week kne falker dan screaning lagi.. adeh..



rancang-rancang..next week dah boleh run baliklah... yelah nak tunggu drying lagi..ish3.. aku dah start melalut nie,. bukan semua orang paham pun apa yang aku buat nie.. aku enjoy betul buat board.. aku pakar bahagian press dan ct pula memang pakar bahagian mixer.. jadi kami saling memerlukan diantara satu sama lain..hahhaha...

No comments: