Friday 4 February 2011

akHirNya..BerJaYa JuGa..

siap juga sceraning kami.. bersungguh-sungguh betul kami membuatnya hari nie.. orang lain sibuk cuti.. kami berdua sibuk buat screaning.. akhirnya kami gunakan seluruh tenanga dan usaha kami untuk menyiapkan ke tahap tu..dan dah berjaya..jadi lega sikitlah sebab kurang dah bermain dengan habuk..lepas ni kami akan bermain dengan bahan kimia pulak.. dijangka 27 board yang akan dibuat.. tapi kami akan berbbincang semula dengan Prof.Jam.. hope dapat dikurangkan lagilah.. banyak gak tu board.. tambahan pula 0.5 tak banyak.. tapi yang herannya yang lagi banyak tu adalah 1.0 daripada 2.0.. kami heran juga.. ada juga kami fikir untuk screaning lagi 1.0mm.. mana tahu boleh dapat banyak 0.5mm particle..huhuhu..



jadi lepas ni kami akan sibuk dengan nak menyiapkan introduction tesis kami.. kena progess dan tak boleh ditangguh lagi.. sebab banyak lagi yang perlu difikirkan .. bukan tesis saja.. projek reexsa collections lagi.. wah.. tak boleh duduk diam je nie.. tapi kalu aku je yang beriya tak boleh juga.. come on guys.. we must progress.. don't waste our time.. thinking about our project.. don't take easy la..



hari ni juga aku dah siap print semua past year dari tahun 2007.. huhuu.. comey je aku buat.. sebab aku tak rabun jadi aku buat kecik.. jimat kertas kalau buat kecik.. dibahagikan kepada 4.. kenalah berjimat.. kertas tu datang dari mana kalau bukan dari pokok.. jadi jangan nak membazir tau.. hargai kertas yang kawan-kawan semua ada..



dah hari jumaat..dah 3 hari aku duduk di sini..hehehe.. esok mesti dah start ramai yang balik ke kolej.. harap begitulah..sunyi u nie.. hanya ada pak guard dan lecturer.. bila dah siap screaning ni lega sangat.. boleh duduk saja . dengan buat apa lagi tak melayan cerita,.melayari internet.. kalau aku tak sibuk.. minggu depan aku nak balik rumah.. ada lagi barang aku yang tinggal.. untuk apa duduk u kalau tak ada kerja dah.. orang lain sibuk buat kerja..aku nak balik kejap..huhuhu..ganti balik apa yang telah aku ambik time cuti nie.. lagipun rindu kat aswad.. dapat spend time dengan dia kejap jer.. tak puas bermanja lagi dengan dia.. tengoklah sapa yang pilih dia kalau bukan aku.. lepas satu pergi.. aku cepat mencari ganti..itu pun kalau aku dapat balik rumahlah.. sebab belum tentu lagi..mungkin lagi bertambah sibuk parah pulak..



aswad..tunggu aku balik tau.. aku dengar ko dah makin lincah..dan perut ko dah tak sakit lagikan..baguslah macam tu.. tak sangka aswad pandai berdikari.. pandai jaga diri.. walaupun masih kecik lagi.. tapi dah tau uruskan diri... jangan nakal tau.. jangan buat hal, duduk baik-baik dekat rumah..pesan dengan fina dan mak abah jangan bagi dia keluar jauh-jauh..walaupun ada yang kata dia buruk ke apa ker..pada aku dia tetap comel.. telinga kecik jer..bulu pulak panjang.. bukan senang aku nak bawak balik tau.. dapat pulak dekat tempat yang baik..makan pun boleh tahan kuat.. gemuklah aswad lepas nie.. tapi takpe.. aku suka kalau aswad gemuk.. mesti bertambah comel.. nanti aswad dah besar sikit kena mandikan dia juga.. bagi bulu dia lagi gebu..hahhaa..kalaulah boleh bawak kucing jaga kat dalam u.. dah aku bawak.. memandangkan kucing pun dah banyak kat kolej nie.. better aswad duduk rumah.. terjamin hidup dia..

No comments: