Tuesday 15 February 2011

SaLam MauLiduR RasUL...

assalamualaikum..
pembuka bicara...

ceh baru hari ni nak bagi salam..adeh.. seminggu juga aku tak update warna.. sibuklah dengan hal duniawi.. sehingga tak ada masa untuk aku mengadap warna.. aku minx maaf pada warna kerana aku mengabaikan kau seketika.. bukan sengaja pun.. kesibukan menghalang aku untuk aku bertemu warna.. aku nak ucapkan salam maulidur rasul kepada seuluruh umat islam di seluruh dunia.. kalau ada yang faham bahasa melayu ni lebih baik juga.. ingatkan seminggu cuti raya cina.. aku tak balik rumah.. aku bertapa di tempat belajar.. jadi kali ini aku menggunakan cuti maulidur rasul.. sebagai cuti ganti raya cina.. sama hari juga.. orang lain sedang sibuk dengan kerja mereka di kampus.. aku sibuk balik rumah.. sanggup tangguh test lagi tu.. tula.. lain kali bagtahu test awal-awal.. bagitahu last minute jadi macam aku nie lah.. bukannya kampus tu dekat dengan rumah aku.. ambil masa 5jam nak sampai.. huhuhu.. pasal test timber trade aku tangguhkan ke hari yang lain.. lagipun aku dah hubungi lecturer aku yang mengajar subjek tu.. dia pun pada awalnya terkejut kenapa aku boleh balik sedangkan hari isnin tu masih ada kuliah.. tapi untuk kelas aku.. hari isnin masih lagi holiday.. hahhaa... orang lain hari jumaat sahaja.. tapi aku nie.. dari hari jumaat sampai isnin.. jadi seronoklah cuti sampai hari selasa.. sampaikan test sanggup ditangguhkan.. bukan sekali dua aku buat macam nie.. jadi aku tak pernah takut.. sebelum ni aku pernah juga buat macam nie.. ok juga apa.. yang penting kita bagitahu lecturer tersebut.. balik ni kerja aku mula bertimbunlah.. dengan test.. assignmment.. thesis yang tak usik lagi.. walaupun subjek sikit.. tapi berat.. sabarlah aku dalam menghadapi semua nie.. last sem aku diploma.. tapi degree dekat tempat sama lagi.. masoh confuse aku nak kos apa.. result aku bukanlah hebat mana.. tapi aku yakin.. aku layak untuk kos yang aku inginkan.. dan berpadan dengan aku.. tapi apakah dia.?? huhuhu... aku kena fikirkan dari sekarang nie.. fikir..dan teruskan fikir yer...

No comments: