Sunday 27 February 2011

dah start kepala aku nie..

apa yang aku maksudkan dekat atas tu???huhuhu... aku ni kalau dah server agak laju.. mulalah jari aku cepat saja nak menaip yang pelik-pelik nie... apa pula kali nie yer... jap bagi aku fikirkan sekejap yer.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
masih tak jumpa lagi nie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ada tak nie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ha.......
akhirnya ada juga.. ada juga idea yang bernas aku nak buat nie...
sebenarnya aku nak story tentang aku.... kan aku dah nak habis diploma... wah.. cepatnya aku dah nak habis diploma.. lepas ni dapatlah sijil diploma.... wah... tetiba nak berangan pula sekejap... yelah aku tengok abang aku dah habis degree lagi tu... tahun ni juga abang aku akan konvo... kira abang dah 2kali konvo... tapi aku nie.. adeh... hujung tahun baru dapat rasa naik stage...dengan pakai jubah uitm bagi pinjam..huhuhu....
apa yang aku nak cerita kan ni adalah..lepas ni aku nak sambung kos apa?? masih berlegar-legar di kepala aku ni aku nak sambung apa....aku masih tak habis fikir lagi.. patut kah aku continue degree yang cepat habis atau aku mohon kos yang menjadi pilihan hati aku... pilihan hati aku ker??? kihkihkih...4tahun tu kalau aku ambil kos tu... mana tahan aku.. naik buntu kepala aku nie.. bila lah aku nak kerja pula ni.. umur bukanlah muda lagi ni..kihkihkih...kalau kos yang cepat tu pula macam mana peluang aku bila aku dah habis nanti??? tapi fikiran aku pula katakan... aku nak study lebih dalam mengenai thesis yang tengah aku buat sekarang nie... macam menarik.... tapi dia banyak bermain dnegan kimia.. aku ni bukanlah pandai dengan kimia... sekarang nie ada kos yang aku fikirkan di kepala aku nie.. semua yang di uitm jelah... sebab jimat sikit.. yuran murah.. lagipun bukan senang nak masuk uitm nie terutama untuk orang melayu... aku fikir kan tu jela... kalau bab kemudahan kat uitm nie... lebih kurang macam kat u lain juga...kihkihkih...
bachelor of education (mathematic)
bachelor of furniture
bachelor of composite

No comments: