Tuesday 8 February 2011

1year,1month,1week&1day


aku ambil dari warna-warni...kenapa aku snap dis part.. bukan senang tau aku nak snap.. perkara malas aku nak buat tu.. tapi tu hari ni aku rajin sangat nak snap part nie.. tok hari ni jela.. sebab hari esok dah tak dapat macam tu.. perasan tak apa yang menarik dengan bahagian tulisannya?? 1year, 1month, 1week and 1day..
amazing rite??
dahla tahun ni penuh dengan 1.. jadi hari ini juga bagi aku penuh dengan 1.. dalam tak sedar..
1.1.11
11.1.11
1.11.11
11.11.11
tarikh yang aku tulis nie.. ada yang telah berlaku dan ada yang akan berlaku pada tahun nie.. amazing kan.. keajaiban yang berlaku pada tahun ni tanpa kita sedar..
back to our story tadi.. 1year,1month,1week&1day
walaupun ada yang akan kata apa yang istimewa sangat..
tapi bagi aku terlalu istimewa..
sebab aku yang rasai semua ini.. so tak kisahlah orang nak kata apa pun..warna aku punya.. jadi kalau ada yang nak mengkritik atau apa..terpulang pada anda...takkan aku nak menghalang anda sekalian.. bukan mudah untuk rasakan apa yang kita rasakan itu istimewa.. dan hari ini.. bagi aku terlalu istimewa.. thanks warna.. aku ucapkan berbanyak terima kasih pada kau sebab di sisi mu sahaja aku dapat mengadu segalanya..(segalanya ker)..
tak kisahlah apapun.. i like you..
warna...
bila lagi perkara yang istimewa seperti hari ni kan??
aku nak sangat rasa macam ni lagi..
sebab bukan mudahkan..
aku harap one day.. akan ada lagi perkara yang istimewa yang akan berlaku disini..
bye...
muah...~
love you..~
i miss you so much..
i love you so much dear..
never will replace u..
u are my only one..
as like today...


No comments: