Sunday 27 February 2011

pertama kali nie...

semalam aku online masih boleh lagi aku layari facebook..tetapi pagi nie... suatu notis telah dikeluarkan ketika aku tekan laman web facebook seperti biasa...jadi hasilnya seperti di atas.... sebelum ni aku pernah cuba untuk membuka laman web 4shared rasanya... notis ni juga yang dikeluarkan... jadi sekarang nie pula facebook... wah... pihak uitm kini semakin tegas dalam mengawal laman web yang kini popular dikalangan segenap usia...terutama remaja dan pelajar... entah apa reaksi budak-budak uitm lepas nie yang menggunakan wireless uitm...huhuhu.. kita tengok sajalah nanti apa yang akan
jadi...bila aku fikir balik bagus juga pihak uitm buat begini... lepas ni laju sikit server sebab kurang pelajar yang menggunakan server...huhuhu...senang sikit nak mencari maklumat..tapi kita tengok berapa lama hal ni akan bertahan...nasib baik blog tak kena sekat...kalau kena sekat juga sedihlah aku.. tak dapat nak jenguk warna ni...hehhehe


No comments: