Saturday 26 February 2011

hasil aku...

sebenarnya ni aku ambil dari handphone yassar.. tak ramaikan.. memang tak ramai pun.. lagipun ada yang tak join pun.. yang ni saja yang ada.. kira oklah dari tak ada langsungkan... setelah 6sem aku duduk sini.. baru sekarang nie kami ada peluang untuk bergambar bersama.. yang diatas ni aku yang edit.. bukan lawa pun.. nak bagi nampak ada seri aku editlah sikit-sikit.. nanti bila ada yang dah siap.. aku akan scan dan akan tunjuk macam mana hasilnya... sebab aku ada gambar tu.. eh bukan beli.. kawan-kawan aku beli lah... tapi aku telah diberikan percuma kerana aku telah mewakili kelas aku untuk uruskan sesi bergambar nie...kira yang bergambar dalam ni semuanya beli... kira diaorang ni spoting dan dapat bekerjasama dengan baik... pada sesiapa yang tak tu mungkin mereka ada masalah yang tersendiri.. tak apalah...kelas aku ni macam-macam ragam yang ada.. tapi tulah kelas aku.. dan lepas ni kami akan berpisah dan tak berjumpa lagi... tapi siapa ada sambung degree dalam kos yang tertentu mungkin dapat bertemu lagi...

siapa yang tak ada yer....mari kita survey nak tak?????hheheheheheh.....

sikit betul insan-insan AS1176C nie... adeh.. dahla memang sikit.. bila ada yang tak join lagi bertambah sedikit...hahahahha....

yang tiada dalam gambar tu......

hayatul.........(dia punyai masalah yang besar ketika nie.....)

kerol.......(tak dikenal pasti kemana hilangnya....)

dhuan.....(mungkin balik kelas terus balik rumah sebab mengantuk sangat berjaga malam.....hahahha)

meor......(juga tidak dikenal pasti kemana hilangnya......)

ali....( masih juga tidak dikenal pasti.....)

itulah yang tak ada dalam gambar...sebenar ada lagi.... seperti nabil dan shyafiq.... tapi mereka berdua ni payah untuk dicari... bukan kami sombong tapi mereka melalui kehidupan ni dengan penuh kesabaran..sehinggakan kami jarang jumpa untuk duduk sekali sekelas... memang ahli kelas kami tak ramai seperti yang lain....yang ada ini sudah cukup untuk kami terus berdiri...huhhuhu...


No comments: