Friday 4 June 2010

tempat study...

  • meja ni tak berapa ok.
  • ni diambil hari terakhir paper(dendrology)..
  • meja nie sewaktu semester2
  • rumate : aku - Faizah - K-roh - Pa'an
  • no bilik : B4-06



  • ni meja belajar waktu semester3..
  • no bilik : B3-41 tak silap aku...
  • rumate : aku - Faizah - Haa - Syu


  • meja belajar semester4..
  • menjadi bilik terbersih blok B..
  • lebih selesa..
  • rumate : aku - Faizah - Haa - Syu
  • no bilik : B3-25
perasan tak kenapa takde meja belajar aku waktu semester1?? bukan aku tak nak letak tapi memang tak ada pun..kalau ada pun ntah kat mana aku dah letak..jadi ini yang sempat aku ambil untuk dijadikan kenangan aku..kiranya meja belajar aku nie lawa juga yer..eh, bukan aku tak guna meja belajar..aku guna bila ada assignment..dan aku akan menjaga kebersihan di meja aku..tapi kada-kadang terlepas juga bersepahnya..ianya akan melanda bila aku terlalu sibuk dengan assignment dan test...memang macam tongkang pecah meja aku..tapi tetap ccol..jenis aku mesti meja tu berlapik..kertas pembalut hadiah yang menarik coraknya (normally corak bear..coz suka sangat dengan bear...)...lepas dah lapik pembalut hadiah mestilah nak jaga kecantikkan kertas tu.jadi aku lapik dengan plastik pembalut buku supaya kertas tu tak senang koyak..apapun aku memang suka duduk di meja aku.. tapi kadang-kadang rimas juga..nak jugak duduk kat katil..tapi bila dah duduk katil tu mula tengok bantalku yang empuk..saat tu aku mula baring dengan cantik..hahahaha...jadi faham-faham..itulah life aku di UiTM Pahang...

No comments: