Wednesday 23 June 2010

lepas rindu juga padanya

hari ini hari yang paling gembira bagi aku.. satu gembira sebab abah izinkan juga aku keluar ke Jusco Bukit Tinggi... tapi bukan keluar sorang...aku keluar dengan best friend aku "wan nur atiqqah" dan aku jumpa my twin.. "syara" di klang.. rindu gile dekat syara tue..makin comel aku tengok dia..aku ingat aku sorang je comel... dia pun comel.. but tqa still kecik jer..hahaahha.. apapun aku dapat juga lepaskan rindu tuk lepak dengan diaorang kat mcD bukit tinggi... lama tak sembang depan-depan.. but sedih juga la sebab dayah takde... dia ada kat kota tinggi sekarang... kalau dia ada memang best sangat.. "MAFIA CREW" berkumpul semula.. tapi hujung tahun nie aku akan cuba kumpulkan kesemuanya... untuk sembang bersama.. memang rindu giler... saat berkumpul berempat... aku akan buat sampai kita dapat bersatu semula... dan aku yakin tiada siapa yang dapat pisahkan persahabatan kita nie...

memang syok sangat lepak kat bukit tinggi.. aku rasa hari ni aku yang punya sorang... takkan aku lupakan sampai bila-bila... tapi tadi sempat juga jumpa kawan sek lama macam rubben, dinah dan liyana... masing-masing lain dah.. tapi semua kata aku sama jer.. aku tak berubah langsung... hihihihihi.. buleh juga aku maintain ea selama 2tahun nie.. tapi aku rasa aku makin comel adalah... pelik juga diaorang.. hahahaha... tapi tak kisah ok juga orang kata aku tak berubah langsung.. masih mengekalkan siti ainatul mardhiah yang lama... tapi teruskan kekalkan pesonaliti aku nie... huhuhuhuu.. dan aku juga selesa dengan pesonaliti aku sekarang nie... sekarang nie yang penting aku nak cakap yang aku sangat sangat gembira sebab dapat jumpa semula dengan syara dan tqa walaupun dayah takde... hujung tahun ni aku akan uruskan untuk kita berkumpul semula berempat untuk lepak semula satu meja...

tunggulah.. aku akan satukan semula kita semua... i still love u all...

wan nur atiqqah
nur syarafirliyana
siti nurul hidayah

No comments: