Thursday 10 June 2010

kegembiraan yang tak disangka...

berkat aku berusaha semester nie..aku dapat juga apa yang aku nak..aku dapat apa yang aku impikan..yang penting aku dapat naikkan CGPA...aku bersyukur sangat..orang pertama yang tahu result aku adalah orang yang banyak membantu aku..tak kira dari segi apapun..ayahnda aku yang tersayang...beliau orang pertama yang tahu reslut aku..dan aku dapat buktikan pada beliau aku mampu dapat apa yang aku nak..dan aku dah mengembirakan beliau..nampak abah gembira sesangat..dan hari ini juga hari yang mengembirakan bagi aku...sebab aku dapat result yang ok...dan yang penting CGPA aku naik balik ...bangganya,.. dapat juga..thanks jugak kat semua kawan-kawan aku yang banyak support aku...terutama sekali teman sebilik aku...walaupun tak boleh ikut cara mereka blaja..tapi aku dapat juga result yang ok..ok sesangat,,ish..terasa hari ini aku yang punya,..gembira sangatlah..

agak-agak hari ni dapat tak makan luar??hahahhaa..dah hari-hari makan luar...kihkihkih...sure makan
luar lah nie..nie yang best..makan sup daging...nyumm...sedapnya..daging yang lembut..di restoran ZAINI...huhuhuhuhu...jadi jom pi makan kat kedai depan rumah lama...hahahhaa...makan je keje aku sekarang nie..badan jangan katalah..naik dah nie..kuat tidur satu hal ...tapi takpe..yang penting aku sihat..dan tak menyusahkan orang lain..hahahhaha...hepinya...
hepi...

No comments: