Thursday 24 June 2010

kelengkapan cukup

senarai barang yang disenaraikan telah dipenuhi... yelah abah dah gaji.. yess!!! kita mesti baik dengan parent.. jangan buat hal.. insyallah hidup kita terjamin.. betul tak cakap ct nie abahku sayang??? hehehhee... cuma adalah sikit lagi barang yang belum beli lagi.. takpe aku masih ada lagi seminggu untuk aku balik semula ke pahang... hope rumate aku yang ok walaupun syu dah tak sama tapi tak beerti aku akan lupakan dia macam tue.. penuh dengan kenangan awek sorang tue... senarai barang yang dah aku belikan
  1. pen(biru jer)
  2. tisu(kang takde jadi lain bilik tu nanti)
  3. bedak badan(carry junior)(ala yang ada baby gajah tue)
  4. berus badan

kali nie nak bawak balik sikit jer baju..yelah banyak kelas kat kilang.. so kurangkan baju kurung...huhuhuhuhu... lau buleh nak bawak satu beg je cukup.. kotak je kasi banyak.. hahhahaha

No comments: