Sunday 20 June 2010

di stadium petaling jaya

hari sabtu aku pergi stadium petaling jaya...ala bukan ada pelawanan bola sepak..menonton kawad lintas hormat dan kawad farmasi... ni masuk tahun ke-2 aku tengok... aku nie bukannya suka tengok kawad pun..dah pula tu aku kena tegur dengan sorang makcik nie sebab aku ganggu pandangan dia nak tengok...tak nampak ke yang aku tengah snap pic.. apa punya makcik la..memang tak buleh ajak tengok bola macam nie.. ceh..back our story...yang excited tengok kawad tu abang aku.. fuhh..!! sanggup duduk lame33 tengok kawad tue.. aku tak tahu apa yang seronoknya.. datang pun sebab mak jadi urusetia bahagian hadiah... ala petandingan kawad nie antara penguatkuasa setiap daerah kat selangor dan ada juga penguatkuasa dari kuala terengganu.. not bad la... seronok gaklah tahun nie sebab MB selangor datang... tahun lepas MB tak datang... this year datang.. yang lebih menariknya ada petunjukkan bunga api kerana ulangtahun MBPJ yang ke-4... selama 15minit juga bunga api tu.. seronok jugakla... takdelah bosan macam dulu... yang tak bestnya duduk sane panaslah.. no kipas or aircond..hahahaha just fresh air jer??? hurm.. balik pun dekat 2pagi.. ntah pukul berapa sampai rumah pun tak tahulah... out in service dah aku dalam kereta...

tepat pukul12 bunga api meletup-letup lawa-lawa..


my mum..walaupun penat mampu tersenyum lagi..huhuhuhu


penguatkuasa dari kuala terengganu tak silap aku nie..macam polis dah..

bersama bunga besar..hahaha..nie kereta berhias..MBPJ yang buat..bunga dengan tudung dah sama


my dad...entah apa yang di tengok tue..huhuhuhu

lovely couple.. dan terselit adik aku tue..



No comments: