Thursday 10 June 2010

sehari berkenduri...

comelkan...hehehhehe...


bukan aku tolong waktu kenduri tapi pergi kenduri...dah lama juga tak pergi kenduri kahwin...tapi hari tu pergi kenduri 2 buah rumah...tak pernah aku pergi kenduri kahwin lebih daripada sebuah rumah...dah pulak tu sebelum aku pergi kenduri, aku dah makan dulu di rumah..memang kesian tuan rumah..tanpa aku mesti lauk-lauk kat rumahnya tak habis...kalau aku tak makan nasi lemak sebelum pergi tu, mesti habis makan kat kenduri tu...

tapi takpelah..aku makan juga kat kenduri tue...kang tak makan kecik hati pulak tuan rumah tengok tetamunya tak makan..jadi aku makanlah walaupun perut kenyang sgt,..sedapy juga makan kenduri..mana tak sedapynya...ada ayam goreng....ayam masak kicap,..sedap-sedap...aku tak kisah masak apa yang penting ayam...hahahaha....

dan sempat juga aku snap picture dgn pengantin..kawan abah...cikgu An..lawa juga dia...warna hijau...mula lah aku berangan nak macam tue....hahahahha...ada-ada je aku nie kan...blaja tak habis lagi nak macam tue..lagipun cikgu tu kurus dan aku nie...hihihihihihi..anyway mmg best tgk orang wat walimatul urus...

No comments: