Friday 4 June 2010

bilik terbersih B3-25

ni lah plug yang kami dapat.. lau dapat hamper sedaplah jugak..hahahhaa
sudut ini cantik..jadi aku snap kat sini...
oh..!!!katilku..bearku...ni tempat aku cari ilham segalanya...
  • ha..ni kalau nak tau katil bakal dapat anugerah naib cancelor...ni katil faizah..
  • kat sini jugak tempat dia study..jarang study di mejanya..
  • tempat gayut dengan pakwenya ..
  • nangis sambil baca novel pun kat sini juga...
  • kawan ngumpat pun die juga..
  • aku kira bek dengan dia..
  • orang negeri sembilan (N9)


  • yang ni pula penuh misteri sikit..
  • nak tau napa aku kata misteri??
  • sebab sapa yang duk katil nie rasa macam nak tidur jer..
  • dan memang tuan katilnya pun kuat tidur..
  • kaki tidur juga dia nie..di sini juga tempat dia blaja..
  • meja belajar die penuh habuk kalau tak dibersihkan..
  • nama tuan katil ni : hayatul
  • orang Kemaman Terengganu
  • yang ni pulak sapa ya?
  • cantikkan katil die?banyak pulak tu bearnya..
  • dah memang dia suka bear..dia kata semua bear tu pakwe2 dia bagi..
  • tapi pakwe yang terbaru ni tak bagi lagi..
  • hihihihii..cadar tu pun bekas pakwe dia yang belikan..
  • semua tu sponser..dia yang cerita...aku tukang ingat jer..
  • nama tuannya : syuhada
  • orang Bentong, Pahang
sudut ini pun cantik jugakkan..
  • yang tu pintu masukkan bilik kami..
  • kat situ juga yang ada cermin tempat kami bermake up..
  • tong sampah tu khas dibawa oleh aku..
  • rasanya dalam kos aku..bilik kite orang jelah yang ada tong sampah..
yang bawah syu dan atas tu aku...banyak barang kat bawah tu barang aku dengan syu...dah 2semester kami katil yang sama..sebab aku selesa kat katil atas ..privacy sikit...
meja belajar syuhada..orang yang paling pengemas dalam bilik..tapi waktu kemas nie aku sorang je yang tukang kemas

yang ni plak meja belajar aku..banyak barang sikit..tu laptop aku..
yang ni pula meja belajar dekan(faizah)..tapi dia jarang guna
yang ni lagilah selama aku sem3 dengan dia..tak pernah sekali pun dia guna meja belajar tuk study...ni pun sebab nak tgk bilik terbersih dikemaskan..kalau tak, takde maknenya nak kemas tue..berhabuk tu..


pengalaman mengemas bilik...aku sorang pulak tu tukang kemas..memang pengalaman..pagi-pagi ahad tu aku dapat msg dari syu

"nisa ada dtg bilik tak?"
"mana ada..napa?"
"ko pergi bilik dia sekarang..."
"tapi kenapa??"
"bilik kita terpilih untuk bilik terbersih..ko pergilah bilik dia sekarang"
"ok..ok..ok..aku pergi bilik dia skrg.."
aku pergi bilik nisa..tapi orangnya takde..aku ketuk biliknya..tapi takde sapa yang menyahut..jadi aku balik semula ke bilik..selang beberapa minit..nisa msg aku..sebenarnya b'4 dia msg dan syu msg, aku dah mengemas bilik..dah xde sapa..aku kemaslah bilik..nisa anta msg dekat dan suruh aku kemas bilik...sbb dia dh senaraikan bilik aku tok sertai pertandingan tu..jadi aku terima..lagipun syu pun beriya nak join..takpelah...penat juga mengemas..meja-meja dia orang...
tapi pada aku,aku bangga sgt sebab dapat kemas bilik tu..tak kisahlah orang nak kata apapun..hehehehe..pengalaman manis bagi aku...walaupun hadiah yang biasa tapi aku bangga kerana usaha aku dihargai..lagipun ramai yang support aku...thanks sangat pada yang support aku tu....

No comments: