Wednesday 25 July 2012

Siang dah Tidur...Malam menjadi Burung hantu

Salam..

aku menaip warna nie waktu sedang pukul 2.55 a.m... sangat malam kan.. bukan aku tak nak tidur.. aku nak tidur.. tapi mata aku tak dapat aku lelapkan.. ini kerana siang tadi aku dah tidur.. inilah akibatnya.. segar lagi mata aku nie.. tolong-tolong.. aku nak tidur.. ada kerja yang aku nak buat esok.. macam mana nie.. kalau tengah belajar boleh juga aku baca buku yang bosan.. tapi bahan bacaan apa yang aku nak baca sekarang nie... lagipun time macam nie bukan ada yang masih terjaga.. semua dah tidur.. ahli keluarga aku pun dah tidur..haish..!! macam mana nie.. no idea dah aku nie..

dengan lagu raya yang sedang aku pasang nie pun tak jalan juga.. nak tidur nie..ditemani pulak nyamuk-nyamuk yang sedang mengganas mencari darah..ntah berapa banyak yang dah aku bunuh.. tak seharusnya kau dekat dengan aku wahai nyamuk.. hanya menempah maut saja.. be aware.. hahaha...~

No comments: