Wednesday 11 July 2012

menanti masa tamat

Salam... Tak lama lagi dah aku nak habis semester 2 degree.. rasa tak sabar.. cepat habis lebih baik.. tak sanggup aku menanggung lagi keseksaan dalam mengharungi.. huhuhu.. ahad nie last paper aku akan mengadap.. paper yang penuh hafalan... fuh...!! hafal yer... memang menggunakan otak sepenuhnya.. akan akan buat yang terbaik demi paper nie.. sebab paper nie best bila belajar dalam kelas.. lecturer nye pun baik.. tapi sayangnya lecturer nie akan sambung belajar.. jadi xde peluang untuk student  bawah aku untuk belajar dengan dia..huhu.. aku harap, aku dapat buat yang terbaik untuk paper nie.. sebab aku sendiri tak tahu carry mark aku sebenarnya berapa.. nak tengok.. aku berada di rumah.. mengharapkan kawan-kawan aku yang duduk kat kolej tu jerla.. huhuh..untuk kawan-kawan aku buatlah yang terbaik untuk paper yang masih tinggal..kita akan menjawap bersama-sama untuk paper terakhir... penutup hari...huhuu...lepas tu kita enjoylah apa lagi..kihkih...


No comments: