Thursday 28 October 2010

see you again warna-warni

lepas ni aku akan jarang on9..yelah nak exam lagi..alah tapi tu semua bukan penghalangnya yang menjadi penghalang aku malas nak mencari line..so nak update warna-warni ini takde time..maybe bulan 11 baru aku dapat on9 semula..sebenarnya aku pun tak tahu ada yang baca warna ke tidak..tapi tak kisahlah jika ada tidak sia-sia aku menulis dalam warna..sebab dalam warna aku akan cerita semuanya walaupun bukan secara terang..kepada sesiapa yang faham baguslah dan kepada sesiapa yang tidak faham buat-buat fahamlah.. thanks kepada sesiapa yang sudi baca warna..walaupun ada kedengaran lagu..aku tahu sesetengah orang tidak suka lagu..tapi lagu yang aku ambil ini bagi sedap didengar cuma kalau ada yang lagi sedap daripada ini aku akan tukar tapi buat masa ini yang inilah yang paling terbaik dari ladang..haha..
jika aku ada masa yang panjang akan aku cari ruang untuk aku update tau..sebab aku sayang sangat pada warna..kerana warnalah tempat aku meluahkan segalanya..ada yang cakap luahkan di facebook pun bagus tapi bagi aku kuranglah sebab terlalu terhad dan ramai yang akan baca..kalau warna ni orang yang rajin buka saja yang akan baca warna..betul tak??cakap saja betul sebab bukan aku boleh dengar..kalau aku ada pengalaman yang menyeronokkan akan aku cuba masukkan dalam warna..tapi tak boleh semua sebab ada juga yang private..hanya aku saja yang dapat rasai perkara itu..tiada siapa boleh aku kongsikan..nak tahu contohnya apa??? kalau aku ada orang yang aku sayangkan maksudnya someone special..bukan diri aku untuk hebah menceritakan pada semua orang..biarlah menjadi rahsia aku dan aku pun tak tahu adakah orang yang aku sayangi akan tahu..tapi biasanya tak kan tahu yelah bukan dia tahu kan..hehe..itu kalau..tapi hakikatnya??siapa nak jawap??tak siapa..sebab semua ada pada aku..
lagu ini akan terus kedengaran jika sesiapa yang mebacanya ada speaker dan bukan dalam keadaan mute..sebab aku taip ini pun sedang dengar lagu ini..bagi aku tenang lagu ini..aku terlalu minat bunyian piano..dan impian aku ingin pelajari main piano..dulu hampir pandai tapi jari menjadi kaku semula..harap nanti dah kerja aku ada masa untuk ini semua..kerana aku tak nak menyesal dalam menghadapi hidup aku..akan aku hargai setiap detik aku dalam mecari ketenangan hidup dan kegembiraan hidup..betul tak??aku minta maaf jika ada ayat dalam warna ini tak faham atau apapunlah..sebab setiap orang sekali melakukan kesilapan..jika ada salah silalah tegur..aku cukup terima walaupun sakit..walaupun lambat aku akan cuba untuk menerima dengan terbukanya..kini aku harus lebih berfikiran matang kerana aku bukan lagi anak kecil yang tahu mengharap pada sesuatu..aku haruslah berusaha..aku haruslah yakin pada keyakinan yang ada pada aku..itu yang pasti..itulah yang nyata dalam merasai realiti ini..
oleh itu tidak akan ada lagi kesedihan dan keperitan yang aku rasai..itu lah aku rasakan kini..cebisan ini semuanya lahir dari hati aku..bukanlah hanya mulutku saja..kerana aku tidak akan pernah cuba bohongi diri aku lagi..ye...percaya pada diri..betul kan??baiklah sampai di sini saja dahulu..aku harus melabuh tirai pada waktu ini..dan akan aku temankan cebisan ini dengan sebuah cawan yang comey..aku suka tengok cawan tu..comel sangat..ada macam aku tak comey dia??hehe...okla..daar...

No comments: