Sunday 10 October 2010

10.10.10

cantik tarikh ini..lawa tau tarikh nie..tarikh nie dulu ikutkan ada makna bagi aku..alah zaman remaja dulu-dulu..huhuhuhu..tapi tu semuanya kenangan jer..yang tinggal kini kehidupan yang harus diteruskan...dan tarikh ni jugak kawan aku kahwin..ada dah kawan aku kahwin...aku bila yer???hahaha...belajar pun tak tak habis ada hati nak kahwin..dapat kerja bagus baru fikir...takpela nak cari calonlah...sapa nak jadi calon aku???hehhehe...mAcam borong kat kedai pulak...ish33...tak boleh jadi macam nie..study first..after get degree baru fikir dunia itu..sekarang ni aku harus tumpu pada belajar untuk aku dapat apa yang aku nak...support aku yer agar aku dapat apa yang aku impikan selama ini..dan aku akan sentiasa suport teman-teman aku dalam meneruskan perjuangnya...

sebut tarikh ni juga..hanya sekali akan muncul..dan aku tak ingat apa yang aku buat dengan tarikh ni..agar aku tidak ingat akan tarikh nie...rasanya aku duduk di bilik sambil tidur sajalah..eh taklah..waktu tu aku kat rumahla bersama keluarga tersayang...haaa...baru ingatlah...itu yang lebih bermakna daripada segalanya...nanti aku buat sajaklah tentang tarikh nie...cukup cantik...tunggu yer...

No comments: