Tuesday 26 October 2010

external second hand

hehhehe..napa aku cakap second hand??coz first hand yang pakai abah..jadi aku yang ke2...walaupun GB kecik tak macam sekarang ada yang 1TERA.. tapi aku bersyukur..atleast adalah juga besar dari prendrive aku..hahhaha thanks abah coz bagi anak perempuan abah nie externel tue....walaupun kecik anakmu ini akan bersyukur dengan segala pemberianmu.. lepas ni bila pulak DSLR canon???huhuhuhu...dan aku dah transfer semua cerita dari jinggo ke dalam external baru abah..malaslah beratkan jinggo nie..kang hangging..aku juga yang menangis..aku sayang jinggo..dah setahun lebih aku bersama jinggo..love u jinggo...huhuhu..jangan jelez yer..sebab aku ada jinggo..it is my life..without it i will die...how i do my assignment and everything..noo....!!!!hohoho..

No comments: