Sunday 10 October 2010

2minggu

setelah aku balik dari kekecewaan yang telah meyelubungi diri aku..aku kini bangun semula menjadi yang lebih tabah..menjadi yang lebih tenang..tenang tanpa ada sakit...kerja pun turut bertambah..ada bagusnya juga sebab aku dapat menyibukkan diri aku dengan semua itu agar aku tidak terlalu fikirkan masalah yang akau hadapi...dan aku rasa lebih seronok saat ini..kali ni aku tak perlukan fikirkan tentang perasaan orang lain..yang penting diri aku ini..yang penting diri aku tidak sakit lagi..itulah diri aku kini..untuk apa rasa sakit lagi..untuk apa rasa benci lagi..untuk apa ada rasa yang negatif dihati???kerana akhirnya aku juga yang sakit...jadi berpijaklah dibumi yang nyata ini..berpijak di tempat yang aku ada kini... dan pada saat ini juga aku dapat lihat dimana sebenarnya orang yang sayangkan aku.. pada ketika ini juga aku dapat menilai juga siapa mereka di hati aku...cukuplah untuk aku terus berfikir..dan aku akan teruskan untuk terus berfikir dan membuat sesuatu yang puas dihati aku...

No comments: