Tuesday 26 October 2010

target..

aku kena siapkan report hari dan malam nie jugak..aku akan cube siapkan report malam ni supaya aku boleh fikir tentang exam yang seterusnya...ala report tak banyak mana lagi pun..tinggal nak siapkan discussion dan result saja..habis semua tu siap sudah satu report personal aku...chill girl..
hope aku boleh bersabar dalam menghadapi semua nie...tapi aku memang sorang penyabar dalam segalanya...tapi betul ker...huhuhuhu..hanya aku je yang tahu..sebab tak ada siapa yang tahu melainkan aku saja yang tahu..huhuhu..

lagi satu aku dah satu lagi laman web untuk cantikkan warna-warni...sesekali jadi budak-budak macam best pun ada..sebab ada yang kata aku ni macam budak-budak...tapi aku suka benda yang cute..nampak comel sangat...sebab aku pun comel kan..hehehhe..perasanya aku nie...adeh...

No comments: