Saturday 6 October 2012

Suasana yang baru lebih indah

Assalamualaikum buat follower aku yang sangat rajin baca warna-warni...

firstly, aku terkejut tengok blogger aku. Bukan apa pun. Cuma aku terkejut perubahan yang dilakukan terhadap blog aku ni.. walau apapun aku masih faham untuk mengendalikan. Maklumlah dah lama tak membuka blogger. Jadi segala perubahan yang berlaku bukan aku tahu pun..huhuhu...

Secondly, ni dah minggu ke3 aku belajar. Cepat juga rasanya masa itu berlalu. Prepare study??? Adakah aku dah mulakan nie...!!! Damn it...!! Aku belum mulakan lagi. Aku tak boleh lengah-lengahkan masa lagi.. semester ini lebih berat daripada 2semester sebelum nie. Jadi aku harus bersedia daripada awal lagi...!!! Kihkihkih... Bersemangat sungguh aku tetiba nie.. Esok pagi bangun lemah balik..macam biskut lemau kena air panas..huhuhu..!!! Entah bila semangat aku tu nak sampai supaya aku ada kesedaran nak berubah menjadi yang lebih cemerlang...

so dengan apa yang tengah aku hadapi sekarang nie aku harus sabar dalam melalui hari-hari aku tanpa rasa penat..insya-ALLAH dengan izinNYA aku pasti akan ada perkhabaran yang baik yang akan sampai..huhu

No comments: