Tuesday 16 October 2012

Dalam hati penuh rama-rama

Salam Semua..

Macam mana hari kalian semua? Ada yang menarik nak dikongsikan?? Atau biasa-biasa je?? hehhe.. ikutlah.. sendiri punya hati.. huhuhu.. Macam aku.. macam tajuk di atas tu lah apa yang aku rasakan sekarang nie.. dalam hati penuh rama-rama.. wahahhahah... orang selalu cakap dalam hati ada taman atau dalam hati bunga-bunga.. tapi aku tidak.. dalam hati penuh rama-rama.. Lawa apa rama-rama tue? nak pulak yang spesis besar tue.. ala boleh tengok banyak kat taman rama-rama.. wahahhah... bukan pengaruh aku pergi taman rama-rama yer.. jangan nak salah sangka pulak..





Aku maksudkan dengan tajuk di atas adalah kelihatan bebas tapi sebenarnya tidak... apa yang 
dimaksudkan juga tue.. yelah.. sekarang umur aku semakin tua.. oppss! semakin tua?? terima hakikatlah.. hehhehe... Macam nie.. aku masih lagi belajar.. kawan-kawan seusia aku rata-rata ada yang dah bekerja.. berkahwin dan ada juga yang dah ada anak.. aku ni pula masih panjang lagi untuk fikrikan semua itu.. berangan yer.. hahhha.. aku nie memang betul kuat berangan.. tak baik sebenarnya.. sebab mampu menjejaskan reputasi pembelajaran aku.. tak boleh macam tue.. hilang tujuan asal aku untuk semester baru ni.. macam mana nie kan.. aku cuma berharap aku dapat lupakan semua yang telah berlaku tahun nie.. serius aku cakap tahun nie macam-macam yang aku dapat.. dan semuanya mengecewakan aku.. aku sangka kan aku akan bahagia setelah usia aku meningkat.. tapi masih lagi hampa.. aku tak salahkan sesiapa pun.. semua itu salah dari aku juga.. dan aku sedang menerima semua itu dengan sebaiknya.. jadi aku harus penuhi hati dan minda aku dengan rama-rama agar aku mampu terbang lebih tinggi dan lupakan kepongpong yang banyak menyusahkan minda dan hati aku.. hai...!!!







No comments: