Saturday 13 October 2012

Share sikit...~

Assalamualaikum...

Saja nak share sesuatu nie.. ala, bukan selalu aku nak share kan.. hehehe... dalam beberapa tempoh terdekat ni aku lama sangat tak update blog.. malas pun yer jugak.. yelah sebab aku merasakan memang tak ada sapa nak tengok blog aku nie lagi... maklumlah.. blog aku nie bukannya cerita hal yang hebat-hebat macam orang lain.. aku ni cipta blog nie pun atas dasar suka-suka.. dan niat aku buat blog nie hanyalah untuk aku berkongsi segala apa yang aku rasakan aku nak berkongsi.. bila lama dah tak menaip nie ayat pun jadi tunggang langgang... sama juga macam hati aku sekarang nie.. dah tunggang langgang tak menentu arah... hehehe.. walaupun begini.. aku terima juga dengan hati yang sangat berat... kawan-kawan aku nampak aku boleh hadapi semua ini... kawan-kawan aku ingin aku mampu lupakan semua yang terjadi... tapi sebenarnya dalam hati aku nie... hanya ALLAH s.w.t sahaja yang tahu...ayat-ayat di atas tu berbau kecewakan.. serius aku katakan aku sekarang tengah mengalami fasa kekecewaan yang boleh tahanlah...lama tak rasa kekecewaan macam sekarang nie.. kalau lah masa itu boleh dihentikan.. nak sangat aku rasakan masa itu terhenti.. dan bila dia bergerak semula.. aku dapat lupakan semua masalah aku yang aku telah hadapi.. haish...! menyakitkan dan sangat-sangat menyakitkan... menangis air mata darah pun takde maknenya lagi.. hahahhaha....! ayat nak terbakar jer.. padahal biasa-biasa jer..kihkih..~

Apalah dah aku mengarutkan nie...hai...!! bukannya hidup kalau kita rasakan semua tue.. dan bagi aku,aku terima dengan hati yang sangat terbuka...(sikitlah terbuka..hakikatnya berat juga tok aku hadapi...)...bukan senang untuk terima semua perkara dalam masa yang begitu cepat.. dan bagi aku,.. betul tindakan seperti itu.. tiada salahnya pun.. sebab setiap orang pasti ada melakukan kesalahan dan kesilapan...tapi atas diri masing-masing untuk menerima keadaan itu macam mana..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Aku percaya. Hari ini aku akan menangis teruk Hari ini aku akan sakit dengan teruk. Sebab aku percaya, esok aku akan bangun dengan harapan yang baru yang menggunung tinggi. Aku akan bangkit dengan keyakinan yang penuh harapan yang sangat jelas. Tak apa usah difikirkan lagi untuk tika ini.


No comments: