Wednesday 31 October 2012

Seperti Mati Hidup Semula

Assalamualaikum....

30 . 10 . 2012



Setelah segala kekusutan melanda...
akhirnya terlerai segala kemusykilan di hati..
 terima kasih hati yang kecil kerana membuang segala kepahitan demi menerima kemanisan yang baru... memulakan segala cerita indah yang baru...
 kembali bernafas semula setelah terlena dari koma...
tiada yang diharapkan lagi selain daripada keindahan dan kebahagiaan...
melalui suka duka bersama...
 tiada lagi hati terluka..
tiada lagi hati ternanti..
 tiada lagi hati dikecewa...
semua itu telah padam...
 kenangan silam tidak akan pernah padam..
 kerana kenangan baru sedang menanti... 

aku melepaskan jua cinta yang telah lama aku cuba dambakan..
aku telah hapuskan segala keraguan itu..
aku percaya tiada lagi antara kita..
semua itu hanyalah kenangan...
terima kasih hati kerana telah memberi segala penjelasan...
terima kasih kerana lama bertahan di hati..
 kini kau bebas.. tiada ragunya lagi..
semuanya telah terjawap.. 

aku merelakan pemergian indahmu..
aku melepaskan kebaikanmu...
 aku meruntuhkan segala kepercayaan itu..
 lalu kini aku mengerti semua itu..
dan aku sedar dari lamunan...
telah hilang semua itu..
terima kasih kerana hadir dengan penuh ikhlasnya..
dan aku merelakan pemergianmu dnegan ikhlasku jua..
tiada lagi sedikit yang aku mampu simpan cumalah kenangan kita..
persahabatan kita tetap kekal..
 kerana kamu tetap temanku...



Along
terima kasih masih ada lagi diri ini untuk diterima..
 terima kasih masih diri ini dihargai.. 
terima kasih kernan menerima keikhlaaan yang diberikan ini.. 
tiada yang lebih bermakna daripada kesetiaan dan kepercayaan dalam hati..
Doa dan terus berdoa agar semua baik...
Dan mendapat rahmat dari NYA...



No comments: