Friday 1 February 2013

Tak tahu Nak Cakap apa

Salam...

Share story about someone...


" Hari-hari tau tak aku baca blog kamu.. kesian betul aku bila baca.. Kalau boleh nak sangat aku tolong ko.. tapi aku tahu.. siapalah aku ni.. hanyalah orang asing yang hanya mampu membaca setiap cerita yang kau ceritakan.. dan aku tahu ko masih marahkan aku sebab aku buat macam tu pada ko dulu.. tapi aku nak ko tahu.. aku buat semua tu sebab aku sayangkan ko.. tapi pernah tak ko fikirkan semua tu? .. aku ucapkan terima kasih sebab kau lah banyak yang telah merubah menjadi yang lebih baik.. aku minta maaf sekali.. kalaulah kalimah itu mampu aku ucapkan pada ko.. tapi mampu ke ko mendengarnya lagi... aku sedih melihat kesedihan yang sedang kau lalui.. tapi bagai mana nak aku tolong kau.. aku cuma berharap kau dapat berubah menjadi yang lebih baik... sebab aku percaya begitu ramai insan yang sayangkan ko.. for you miss A... just be self.. trust with your life.. don't give up.. try make something that can proud your parent and family.. Just think +ve what ever you do... life so simple.."

# semua manusia cuba untuk melakukan yang terbaik demi kebaikan orang ramai.. tapi tak semua sedar akan perkara itu.. jadi hargailah selagi ia masih ada bersama kita jika ia yakin untuk kita...In sha Allah..

No comments: