Wednesday 6 February 2013

hurm...!!

Kenapa....!!
kenapa yer..!!
dan terus kenapa...!!

aku memang tak ramai follow blog orang.. apatah lagi nak baca blog orang... hahahha.. jadi.. tak heranlah tak ada siapa pun nak baca blog aku sendiri...!!

bosan tau tak blog aku nie.. hahhaha.. aku ni tak ada idea macam orang lain.. banyak betul idea blogger-blogger nak update.. aku nie memanglah update jugak.. tapi rasa macam nonsense pun ada jer.. comfirm siapa yang baca kes nak hilangkan bosan jer.. tak lebih dari itu...

bab stalker blog orang?? hahhaha.. nak stalker blog siapalah agaknya.. hahaha.. macamlah ada buah hati yang nak aku stalker..kihkih.. sungguh perasanlah wahai cik SITI AINATUL MARDHIAH BT MOHD HATA... jangan perasanlah.. kihkih... dari stalker blog orang baik baca blog yanga da info ilmiah gitu.. kihkih.. hai..!! entah rela ke tidak nak aku bacanya.. wahahhaha...




No comments: