Sunday 3 February 2013

Kegembiraan yang tiada di sangka kan..

Salam pada yang rajin baca yer.. hehehe.. terutama sekali buat awak.. awak.. awak.. haa.. yang awak kat sana tue.. awak tue.. segala awak-awak lah.. terima kasih sebab sudi baca secara terang-terangan dan diam-diam.. tak kisah.. aku hargai sebab kornag sudi membaca warna-warni yang entah bila nak matang-matang nie.. hahahha...


Usia je dah 23 tahun... tapi kan.... hahhahaha... tak nampak punkan aku dah 23tahun?? usia tu hanya angka.. bak kata seseorang nie.. yer taulah dia lagi muda.. muda pun bukan jauh yer.. just 2bulan yer.. harap maklum yer buat awak-awak yang perasan muda juga tue yer.. sedar sikit yang awak-awak tu pun akan 23tahun juga yer.. hahhha... Pada awak-awak tue kan.. terima kasih atas ucapan yang cukup awal wish yer.. konon-konon terharulah nie.. hahaha... tak delah.. aku memang terharu pun sebab awak-awak nie cepat wish.. terima kasih yer.. nak hadiah tau... dapat blackberry pun jadilah.. hahhaa.. dapat kek blackberry pun ok jugaklah.. ada juga berry dia kan.. hahhaha.. yang penting tak nak beri-beri.. penyakit yang menakutkan tue.. kihkih... tak kisah kedai mana-mana.. Kenny ker.. Nando's ker?? hahahha.. nak ke Nando's terima kita lagi.. hahhaha... Pizza lagi ker?? hahhaha.. KFC?? hahahha... ayam pun dah muak tengok kita nie.. apa lagi.. steamboat satu.. hahahha.... aku memang happy sangat-sangat sekarang nie.. gembira tidak terkata-kata.. hahaha.. selepas bermacam-macam aku lalui.. dugaan dan cabaran yang di lalui.. akhirnya.. jumpa juga jalan keluar yang sangat luas.. hahahha.. luas lah sangatkan...



Terima kasih sebab rajin stalker yer.. sebab kan saya pun memang rajin stalker jugak.. hahaha.. fair and square kan.. hahhaa.. nice new entry.. keep try for the next entry.. be a good girl ok dear.. aku tahu ko akan mampu tok lalui saat yang getir itu.. hanya kesabaran yang mampu kita hadapi.. sabarlah... entah tak tahu nak cakap macam ne gembiralah hari nie.. 

.....02.02.2013...

tak sama seperti tahun-tahun lepas.. terutama sekali tahun lepas.. terima kasih kisah lalu.. selamat datang kisah baru.. kini terukir kisah baru untuk disajikan buat kehidupan indah ini.. usah dicacatkan lagi dengan ketakutan dan kekecewaan.. hadapilah dengan ketenangan dan kesabaran.. tiada yang lebih bermakna daripada sebuah senyuman yang lebih indah lagi menawan gitu.. ahhaha... terima kasih Ya ALLAH untuk hari ini.. walaupun hanya ada 24jam.. sudah cukup buat aku merasakan gembira yang tak terkata.. semoga usia ini memberikan aku kematangan yang lebih luas dalam mengharungi cabaran-cabaran hidupku.. terima kasih Ya ALLAH... 


No comments: