Saturday 23 February 2013

I'm Back agaiN...

Assalamualaikum....

Terlebih dahulu siapa yang follow aku melalui facebook, aku minta maaf sangat-sangat sebab aku deactive untuk sementara waktu.. Bukan apa.. aku nak cuba biasakan diri aku untuk tidak aktif lagi dengan facebook lagi.. dah tiba masa untuk aku kurangkannya.. aku begitu lalai dengan semua itu... aku harus buang smeua sifat negatif aku selepas ini.. tiada lagi kemalasan di dalam minda aku ini.. yes!! 
SITI AINATUL MARDHIAH BT MOHD HATA 
mampu buang sifat negatif dalam dirinya... amin,...~

terima kasih pada semua yang telah memberikan aku semangat semula untuk aku teruskan perjuangan aku.. terima kasih pada ibubapa aku yang tak pernah berhenti untuk terus berikan aku semangat untuk aku terus berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat.. terima kasih ABAH & MAK... "Ct amat sayang mak abah sekeluarga..tanpa semua, CT tak mampu untuk terus berdiri di sini..."

Minta maaf pada kawan-kawanku yang aku tak balas message.. bukannya aku sombong tapi aku perlukan msa untuk bangun semula selepas mengalami kekalahan kali ke2... aku layu pada saat itu... minta maaf sangat.... aku tak pernah lupakan korang semua.. hanya aku perlukan sedikit masa untuk pulihkan semuanya... terima kasih pada si dia sebab fahami diri ini.. bukan untuk menjauhkan dari kamu.. tapi inginkan ruang untuk bangun selepas jatuh kembali.. terima kasih sebab menantinya..

kembali menyusun semula jadual yang setiap semester sama jer.. tak pernah lari dari semua itu.. aduh..! sabar jelah aku dengan semua ini.. kena jumpa juga dengan lecturer yang menyusunkan jadual ini,.. aduh..sedih-sedih...! it happen every semester.. hish...!!

tengok jelah apa yang akan jadi selepas nie.. pasrah dah nie..~


No comments: