Tuesday 26 February 2013

I will...not!!! but i must....!!!!

Assalamualaikum....

Serius... i'm going crazy... Ya Allah give me extra life... i'm really need it.. hahahha... apa yang mampu aku buat sekarang itulah dia.. mengambil segala risiko dari lari daripada masalah.. sampai bila nak lari kalau dah tahu diri itu lemah.. hadapi je dengan penuh kesabaran.. bukan tak ada teman yang akan membantu.... ramai yang nak bantu.. cuma aku nie jer.. yang masih tak sedar-sedar diri lagi... depan aku dah ada student terbaik.. kenapa tak pernah ikut caranya.. kenapa masih dengan cara aku sendiri.. yang baik ikutlah.. bukan yang burk diikut.. cuba sedar diri wahai SITI AINATUL MARDHIAH...

Ya Allah...terima kasih kerana masih memberikan aku peluang utnuk aku terus berjihad di medan ilmu... ini saja peluang yang aku ada.. tiada yang lain.. aku tak nak kecundang lagi.. aku tak nak tewas lagi ya ALLAH.. ini saja peluangnya.. terima aksih ya ALLAH... aku mampu jadi yang terbaik seiringi bersama-sama teman-teman dan sahabat-sahabat aku.. Ye...!! aku yakin... buang jauh-jauh malas itu.. buang sejauhnya.. tanamlah kerajinan,...suburkanlah dia dengan sebaiknya.. semaikanlah dia dengan penuh rendang... yes..!! i know..!! i can do it...!!! no more excuse...!!! aku mampu jadi macam mereka.. ye...!!! ingat kembali impian aku.. menjadi seperti abah paling tidak.. memiliki pendidikan setaraf abah paling kurang...aku akan cuba lakukan untuk diri aku dan ahli keluarga aku.. yes..!!!

No comments: