Wednesday 13 February 2013

Sampai juGa Di Situ

Salam..

Selama 23tahun aku hidup.. ini merupakan pengalaman pertama aku jejak kaki aku di tanah Fraser's Hill.. wah...!! Sejak lahir sampai sekarang, ini merupakan pengalaman pertama aku.. huhuhu.. tapi agak mengecewakanlah saat datang tue, hujan baru nak turun dan ditutup oleh kabus yang agak tebal juga.. Alhamdulillah hujan pun tidak begitu lama. dan tak banyak gambar yang dapat di ambil sebabkan cuaca yang tidak mengizinkan.. Perjalanan yang agak berliku-liku.. nak kata pening tak adalah sangat sebab dah biasa pergi Cameron Highlands.. Nak kata pasal suhu dia pula.. hurm..!! Baru lepas hujan sejuklah juga.. tapi tidaklah sesejuk seperti di Cameron.. maklumlah nama pun bukit kan.. hehehe.. apa-apa pun thanks so much dekat abah sebab bawak kami sekeluarga ke sana.. huhuhu.. harapan nal pergi lagi tu..erm...!! kurang kot.. hahaha.. lebih rela pergi Cameron.. Banyak tempat yang boleh dilawati.. huhuhu.. lepas nie tak tahu nak kemana pula arah tujuan.. huhuhu... aku sempat masukkan beberapa keping gambar yang agak-agak ok lah.. hahhaa.. tak ada view yang cantik sebab cuaca tidak begitu cantik... sayang lens lah katakan.. hahhaha...












No comments: