Tuesday 12 February 2013

Kemaruk Gambar

Salam...

Selama beberapa hari ni, kegilaan aku nak mengambil dan diambil gambar sangat tinggi.. Kalau boleh semua tempat yang cun-cun aku nak shoot.. dapat pulak adik dan kawan-kawannya yang spoting... Dan kebetulan kawan dari jauh datang juga untuk mengambil beberapa gambar.. erm..!! ambil ker?? kihkih.. takpe-takpe.. masih banyak masa lagi tue.. btw thanks sebab sudi datang ke Kelanang yer Miss A.. Maaflah tak dapat ajar sangat cara menggunakan kamera Nikon tue.. maklumlah kita tak sama jenis kamera kan.. tapi untunglah budak-budak sekarang nie.. hehehe... semoga adik-adik awak akan kekal dan minat dalam bidang photography.. rugi kalau hanya sementara.. cuma harus mendalami lebih banyak.. yang penting jangan putus asa untuk mencuba sesuatu benda yang baru.. hehehhe...

Sekarang nie aku hanya nak pergi tempat yang puas untuk aku mengambil gambar.. sayang kalau beli mahal-mahal kamera  tapi tak digunakan sebaiknya.. kihkih.. thanks to my abah sebab sudi membeli kamera yang mahal untuk anaknya.. aku akan cuba menggunakan kamera itu sebaik yang mungkin.. memperlajari semua dari abah.. menerima segala kekurangan sebagai benteng memperkuatkan diri dalam menimbul minat yang berterusan terhadap bidang photografi.. huhuhu..


Next place.. hahhaa.. abah pun nampak memberikan aku semangat untuk meneruskan minat aku nie.. maklumlah time cuti je aku boleh sibukkan diri dengan semua tue.. habis cuti semester nie dah kena kurangkan.. minat harus ditolak tepi kejap bagi laluan untuk belajar balik.. sambung cuti yang seterusnya.. hehehe...tak apa.. aku boleh bersabar untuk semua tue asalkan aku tak leka dan lalai.. terima kasih abah.. sayang abah sangat-sangat.. muah...!~


No comments: