Saturday 5 November 2011

hidup yang baru...

salam..
firstly aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha pada semua yang rajin membaca warna aku yang dah tak serupa warna dah nie...(kes malas nak update blog macam nie lah jadinya..huhuhu...)

sampai sekarang aku tak cerita pun pengalaman aku masuk degree...

jadi baru sekarang nie aku ada mood nak update blog aku yang dah berhabuk sangat2..huhuhu..

hari pertama...takkan aku lupalah 12 September 2011...
tarikh mendaftarkan diri sebagai pelajar ijazah sarjana muda (kepujian) teknologi bahan...serius..aku mula-mula datang kat fakulti..blur.....huhuhu..aku just follow roomate aku..kebetulan roomate aku fakulti yang sama.. so aku follow dia.. bila aku dah ada dekat area pejabat hal ehwal akedemik..tanpa disangka..insan yang selama ni aku pernah berkawan sewaktu diploma..bertemu semula..yang lebih mengembirakan hati aku.. dia satu kos ijazah dengan aku..aku betul-betul tak sangka..rupa-rupanya suliha akma satu kos dengan aku..yeeee....!!!hepi sangat-sangat...jiran bilik time aku diploma tue..waktu semester 1 dulu-dulu..kini bertemu kembali... Ya Allah aku bersyukur pada MU kerana telah pertemukan insan yang baik padaku,..back to story.. time aku dan suliha nak salinan jadual..aku dan suliha ditegur oleh seorang perempuan..dia tanya kami kos apa..dan kami menjawap kami AS230.. automatik dia caka dekat kawan dia.."aku dah jumpa geng".. rupan-rupanya dia pun juga sama kos dengan kami..kami berjalan bertiga... nama kawan aku tu suhaida..dan dia merupakan pelajar lepasan diploma dekat uitm arau...bila berkenalan dengan dia..memang best..dia sungguh peramah.. dan cara kami bercakap sepertikan kami dah lama kenal..macam-macam yang kiteorang cerita.. selama seminggu tue kami tak masuk kelas sebab kami kena susun jadual..dan hampir 3minggu baru jadual aku baru selesai...tapi tak sangka jugakla untuk budak lepasan diploma tak ramai yang masuk kos nie.. tapi kami rasa sungguh rapat macam dah lama kenal..

aku bergitu hargai apa yang aku rasakan sekarang..aku cukup gembira sekarang nie.. tak rasa bosan pun..diaorang ada disaat gembira dan juga disaat sedih... terima kasih sebab menjadi kawan-kawan aku..berharap kita akan terus kekal selama 3tahun nie...
  • suliha (leha)
  • Suhaida (sue)
  • Zahidah (kak Z)
  • Fatin (kak fatin)
  • Adli
  • Iqhmal (mal)
  • Azizul (g-joe)
  • Amin



dari kiri : aku..suliha(leha)...kak zahidah..suhaida(sue)...
aku sayang sangat dekat diaorang

kak zahidah..leha..dan kak fatin..
kak fatin tu sweet sangat..sayangkan akak fatin juga..

ikmal..adli dan amin..
sungguh best bila ada diaorang...spoting habislah..
aku sayangkan diaorang juga

peace azizul(g-joe)...n ikmal(mal)...ske sangat tue..huhuhu..

my the best partner (adli)..huhuhu...
dari diploma nie..

amin...kuat cakap kedah tue..tapi amin memang best juga...

No comments: