Wednesday 9 November 2011

My Graduation in Diploma


Salam... 

bangga aku disaat nie..hahhaa
hari yang cukup bersejarah bagi diri ini...akhirnya..=)
hari aku amik jubah sempat juga bergambar dengan kak fatin.. =)

Dulu bila tengok orang lain dah graduate.. hati nie begitu cemburu melihatnya.. "bilalah time aku menerima skroll tu.." tengok orang naik ke pentas menerima skroll tanda dia telah tamat belajar... aku tengok abang aku dah 2kali  naik atas stage tue.. tapi aku..hahahhah... tapi akhirnya..setelah tiga tahun aku berusaha dengan penuh kesabaran.. akhirnya penantian aku berbaloi...akhirnya aku menerima juga segulung diploma..hahahha... serius aku begitu excited bila tarikh aku menerima semakin dekat... dan aku antara insan yang mengambil jubah yang awal..hahaha..untuk mengelakkan kesesakan pada hari yang sepatutnya ambil jubah...

dan waktu tu juga..aku jumpa kembali kawan-kawan aku yang telah lama tak jumpa... walaupun aku tak sekali lepak dengan diaorang.. tapi dapat jumpa diaorang untuk seketika dah mengubat rindu aku pada mereka.. yelah mana tidaknya.. ada yang dah belajar jauh..ada yang dah kerja.. jadi agak payah untuk aku jumpa diaorang.. pada yang belajar di uitm shah alam..memang selalu ternampaklah..huhuhu.. kalu boleh aku nak sangat ikut diaorang berjalan-jalan.. tapi apakan daya.. dah rumah aku dekat.. jadi home sweet home lah aku...hahhaha...
my little sis..kihkih..
with my dad yang dah banyak berkorban demi ku..
terima kasih abah
abah dan mak menanti saat nak masuk dewan..
aku dah lebih awal masuk.. 

     

















dengan mak yang tersayang...=)
 
rindu aku terubat pada nazirah yang kini belajar dekat uitm kedah..pada syuhada yang dah kerja di sg.buloh..(bila tengok dia dah bekerja lain sungguh personalitinya.. nampak lebih bergaya..huhuhu..orangnye pun lawak juga..)...pada shima kadang-kadang jumpa kalau dia datang ke uitm shah alam.. sebab dia belajar pun di uitm puncak alam.. jadi tidaklah jauh sangat jika nak dibandingkan dengan irah tue..memang sungguhlah jauhkan..

dengan khairoh..kwn yang banyak bekerjasama denganku..
bersama irah..bukan senang nak jumpa dah nie

bersama dengan zaki dan syu..=)
 Walaupun tak banyak bergambar dengan kawan-kawan.. nak-nak dengan my partner (adli) dan juga my cayang (suliha)...ahhaha...puas aku mencari tue..harapan ingin bergambar sama lah kononnya..ceh2 yelah waktu dan cuaca mencemburui kita.....tapi takpe... hati ni masih lagi gembira sebab berkesempatan juga untuk jumpa dengan kalian.. aku harap sangat kita akan jumpa lagi di lain masa..walaupun sekarang kita telah lain destinasi..tapi tidak akan diri ini melupakan kalian semua..akan diri ini terus merindukan kalian..=)

nilah kenangan yang terindah
with my lovers..thanks so much..


















tapi ada juga kesedihan timbul..mau tak sedih abang aku tak datang..sungguh sedih tue.. time dia aku datang tue...hahhaha..takpe..kerana dia kerja jauhkan..aku tak kira time aku degree graduate..aku nak abg aku datang juga...hahhaha...mana best time aku tak cukup..haruslah cukupkan.. aku nak time degree nanti aku bergambar dengan family...baru best..hahahha...apapun thanks pada abang..walaupun dia tak dapat datang beberapa hari lepas tue dia belanja makan sate..memang terbaiklah.. tu yang aku sayang sangat pada abang aku nie..hahahhaa....

overall graduation aku nie cukup bermakna...tak sangka selepas graduate hidup aku semakin ceria..hahaha..mana tidaknya dah graduate...sure lah gembira yang tidak terkata... lepas nie aku akan berjuang pula untuk degree..huhuhu.. akan akan buat yang terbaik untuk ini...=)

No comments: