Friday 11 November 2011

today is 11.11.11

salam..
apa yang special sangat dengan hari ini???
aku bangun subuh dah mengalami penyakit yang kronik..
adeh...pepagi lagi..sabar jerlah..
orang kata hari ni hari yang unik..
tapi bagi aku..apa yang uniknya??
biasa jer..lagi bosan adalah..
mana tidaknya..
mengalami penyakit yang kronik pagi tue..
dan menyambung mimpi yang tak sudah...
apa yang seronoknya hari nie..
memang takde keseronokkanlah..
seronok pun sebab hari ni aku memasak..hahhaha..
tu jelah yang aku rasakan seronok..


cuti midterm aku dah nak habis..
belum puas aku nak bercuti lagi..
baru rasa nak bercuti..
so apa yang seronoknya hari nie??
hai..
mungkin pada sesetengah pihak..hari ni merupakan hari sejerah mereka..
and pasti ramai yang telah menamatkan zaman bujangnya hari ni jugakan..
yelah hari dalam sejarahkan..
sapa yang tak nakkan..memang cantik pun tarikh hari nie..
kalau aku nie dah cukup semuanya..nak juga aku jadikan hari ni dalam sejarah..
tapi apakan daya..mengaji tak habis lagi..
jauh lagi nak habis mengaji tue..
pada sesiapa yang nikah pada hari nie tahniah diucapkan..semoga kekal selamanya..
pada yang dapat baby hari ni juga..tahniah sebab dapat baby pada tarikh yang sungguh unik..
pada yang ulang tahun lahir mahu pun wedding..tahniah juga..semoga terus ceria..


No comments: