Wednesday 9 November 2011

B'day Suliha (leha)

Sebenarnya birthday suliha (leha) dah lama berlalu..tapi baru sekarang aku nak publishkan..huhuhu.. best celebrate birthday leha.. walaupun suhaida(sue) dan kak fatin tiada.. tapi kami tetap dapat sambung birthday leha.. birthday leha pada 10.10.2011.. kami sambut hari lahirnya di KFC seksyen 7.. atas tajaan sendirian yer..hahhaha.. tak kisah yang penting ingatan kami pada leha tidak akan kami lupakan..huhuhuhu... thanks pada adli, mal dan amin sebab sudi datang yer..hahahha.. walaupun pada awalnya payah juga nak ajak mal dan amin tue..yelah rumah sewa dekat je dengan KFC tue..datang juga akhirnya..hahhahha..aku nie ada saja..huhuhu... nie beberapa gambar kenangan aku bersama mereka...apapun maish sempat aku nak ucapkan
  SELAMAT HARI LAHIR LEHA...
jangan marah aku panggil ko leha..sebab adli yang create yer..jadi aku follow jela..hehhee..yelah dah ada dua sue..agak sukarlah..aku nak cakap yang aku begitu sayangkan kau..sebab ko insan yang aku kenal dari diploma..walaupun time diploma kita berlainan kos..tapi kita bertemu jua time degree.. dan menjadi teman sekelas.aku cukup gembira...aku harapkan persahabatan kita akan terus kekal selamanya.. terimalah hadiah aku yang seberapa tue..sebagai tanda ingatan aku pada dirimu.. thanks sebab sudi menjadi kawan aku.. dan melayan kerenah aku yang agak giler-giler..hahahha..sebenarnya kita semua giler-giler..kihkih...


k.z bersama b'day girl..=)




jejaka terhangat nie..hahahha...












kan dah cakap..adli kan popular..

tajaan sendirian berhad

b'day girl bersama abg comey..(mal)

amin yg cool..=)
aku bersama abg comey..hahhaha


me bersama b'day girl
me again with her..=)


walk away..



amboi..sempat lagi posing tue..=)
nilah laluan sebenarnya..=)
                      

No comments: