Sunday 13 November 2011

Ayer Molek...long Journey..huhuhu...

Salam..
pada 12.11.11
aku dan keluarga telah pergi ke melaka..
lama juga tak jejak kaki ke melaka..
tujuan kami ke sana adalah menghadiri kenduri kahwin anak kawan ayahnda..

saja aku menggambil

jauh juga perjalanan kami..
waktu nak mulakan perjalanan..
hujan lebat..tapi nila kami sampai..
syukur alhamdulillah..
cuaca cerah...

model kah aku nie??

seksa juga..bukan apa..dah lama tak berjalan jauh kan..
huhuhu...
habis baju kurung aku..
adeh..
bak kata adik aku..
"tu fesyen sekarang kak.."
yelah..banyak fesyen..
orang tahu lah tu kedut..ish3..
ni second time aku pakai baju nie..
huhuhu...
baju time aku konvo..

selera tinggi yer..
 biasalah...
selagi masih ada selera..huhuhu..memang sedap masakannye..
huhuhu..


ayahnda dan adikku..sedang menikmati makan..

sedapnya makan...
dengan perut tin kosong..macam-macam boleh isi..
huhuhu..ni selebihnya gambar yang ada..


sempat juga...sedap cendolnya..hahaha

kan dah kata..aku tengah berselera..habis juga kek nie...

muka aku kekenyangan...hahhaha

ayahnda bersama dengan kawan-kawan sekolahnya...seronok tgk abah...=)

abah sekarang nie rajin jumpa-jumpa kawan lamanya..
best juga bila tengok..
macam mana pula bila aku nanti yer..huhuh..

with bondaku..huhuhu..sempatkan..huhuh

saja buat muka macam tu yer..huhuhu

ayahnda dan bonda bersama rakan-rakan dan tuan rumah..huhuu..

makan beradab pengantin..tapi time ni pengantin tengah bersanding..tak sempat..

masjid yang kami singgah....masjid baru...cukup selesa..=)

nama masjid ini
MASJID SAYYIDINA AL-AFFAN

lawakan..huhuhu
rata-rata masjid di Melaka berasaskan bentuk masjid lama...

No comments: