Sunday 4 September 2011

Telefon Baru ku..

Salam

Alhamdulillah..akhirnya aku dapat mengantikan handset aku yang dah rosak teruk kepada handset yang lebih baik..harganya pun berpatutan..tak mampu nak beli yang lebih mahal.. yang tu pun dan cukup bagi aku.. aku menghabiskan semua duit raya ditambah sikit dengan sumbang ikhlas dari mak..huhuhuhu...ala tak banyak mana punlah.. sebab aku tengok handset tu membuat aku jatuh cinta padanya sudah,..hahhaa..

Model apa yang aku amik ea..huhuh..aku beli jenama samsung.. tak mampu nak beli jenama yang hot-hot sangat.. yang tu pun dah kira ok per.. kalau aku nie dah berduit..memang akan aku beli yang lebih mewah..kihkih.. apa yang aku dapat kini sudah cukup bersyukur.. target boleh tahan lama handset tue..(kalau aku jaga dengan baik..dahlaha ku nie ganas menjaganya..)..apa tah nama model handset tu..aku pun lupalah..panjang sangatlah nombor-nombor model tue..kihkih..yang penting touch skrin..memang terkebel-kebel aku nak belajar menggunakan..hahahha..so far nie aku dah mula selesa menggunakannya.. memang seronok jugaklah pakai.. walaupun tak sehebat yang lain.. tapi aku puas hati.. handset ni lebih kurang sama function macam handste aku yang lama,..huhu

ni dia model yang aku gunakan..


No comments: