Wednesday 23 January 2013

MOrning

Salam...
Pagi-pagi dah mengadap lappy... memang terbaiklah... sebelum ni tidur jer kerjanya pepagi.. hope ada perubahan yang lebih baiklah selepas ini.. hehehhe... btw, this morning tak tahu nak buat apalah.. any suggestion yang boleh aku buat hari ini?? kihkih..

my mum kan. semalam marah aku sebab aku tak basuh my lover... sejak pulang dari Shah Alam.. tak pernah aku lapkan dia.. bukan tak nak lap.. but penat lah.. hahahha... penatkah?? nampak sangat pemalasnya.. ok mengaku malas nak lap... duduk rumah sambil nonton lebih best.. wikikiki.. so my work for this morning clean the car... kihkih.. entah betul ke tak ayat aku yang macam ayat tadika nie.. hahahha...

this morning juga nak ajak my dad pegi makan nasi lemak terbaik lagi supperb dekaT mana lagi kalau bukan di NASI LEMAK SOTONG PAK MUSA... serius.. aku dah jatuh cinta dengan makanan di situ... siapa yang memang asal dari Banting pasti cukup mengenali dan tahu nasi lemak sotong yang sedap tue.. kihkih.. kalau aku pergi hari ini, tak ramai macam hari minggu,.. kalau hari minggu tunnggu Q... seksa2.. nak makan tapi kena pandai cari tempat.. parah-parah..

So, for this morning.. new life.. new spirit... will coming true... believe it.. I always believe it... thanks... ^_^

No comments: