Saturday 4 August 2012

Facebook


Salam Ramadhan semua..
dalam kita tak sedar dah 15 hari sudah kita berpuasa..
dan semalam aku melihat bulan begitu cantik..
bulan penuh.. dan aku bersyukur ALLAH masih memberikan aku peluang untuk terus hidup..
bagaimana puasa semua orang? pasti baik-baik hendaknya..
aku pun menjalani ibadah puasa seperti biasa..
seperti tahun-tahun sebelum nie juga..
dan juga hati aku lebih tenang dalam menghadapi hari-hari yang datang..
huhuhu..
cuma kali ini..aku lebih banyak menghabiskan masa aku di depan muka buka..
agak tidak baik sebenarnya..
tapi itulah kemalasan aku..
aku lebih banyak di muka buka berbanding melakukan perkara lain..
aku harus kurangkan aktiviti ber muka buku ini dnegan aktiviti yang lebih berfaedah..
Insyallah..
Baiklah Selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa.. =)

No comments: